BESPLATNA DOSTAVA IZNAD 110,00 EUR
RADNO VRIJEME: 08:00-16:00 
Kontakt: 0911206600
RADNO VRIJEME: 08:00-16:00, KONTAKT  0911206600

Povrat robe

REKLAMACIJE I POVRATI – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (ZAMJENE I POVRATI)

1. JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Kupac koji je sklopio ugovor na daljinu putem web trgovine www.majstoralata.hr ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je roba koja čini predmet ugovora predata Kupcu ili trećoj osobi određeno od strane Kupca (koja nije prijevoznik ili dostavljač).

Kupac je dužan, ukoliko želi iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid, ispuniti i poslati standardni obrazac za jednostrani raskid ugovora, koji je dostupan na našoj web stranici. Obrazac mora sadržavati:

  • Podatke o Kupcu (ime i prezime ili naziv tvrtke, adresa, e-mail, telefon i broj narudžbe)

  • Izjavu o raskidu ugovora unutar roka od 14 dana

  • Način dostave obrasca (npr. elektroničkim putem na e-mail: ibmvalue@gmail.com)

  • Ako je primjenjivo, izjavu o obvezi vraćanja robe (koja se vraća u originalnom pakiranju) te napomenu da Kupac snosi trošak vraćanja robe.

Potvrdu primitka obrasca za raskid ugovora dostavit ćemo Kupcu, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

2. POVRATI I ZAMJENE

2.1. Povrat robe

Ako se Kupac odluči za povrat naručenog proizvoda, postupak je sljedeći:

  • Kupac vraća proizvod putem preporučene pošiljke na adresu:
    I.B.M. Value j.d.o.o., Mlinska 138, 31000 Osijek.

  • Kupac je dužan vratiti robu u originalnom pakiranju sa svom dodatnom opremom, onako kako je primljen.

  • Kupac snosi troškove vraćanja robe i, u slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda (npr. otpakirana roba, izgubljena dokumentacija, tragovi korištenja, oštećenja), snosi i odgovarajući postotak umanjenja vrijednosti, osim ako je umanjenje nastalo samo zbog nužnog rukovanja radi ispitivanja prirode, obilježja i funkcionalnosti.

  • Po zaprimljenju vraćene robe, Prodavatelj će, najkasnije u roku od 14 dana, vratiti Kupcu uplaćeni iznos, umanjen za troškove dostave (ako je to zakonski dopušteno) i eventualne umanjenja vrijednosti, u skladu s važećim zakonima o zaštiti potrošača.

2.2. Zamjena proizvoda

Ako Kupac želi zamjenu proizvoda:

  • Kupac treba vratiti proizvod kao i u slučaju povrata, uz jasno naznačenu izjavu u kojoj navodi koji proizvod želi u zamjenu.

  • Troškovi ponovnog slanja zamjenskog proizvoda snosi Kupac.

  • Nakon što Prodavatelj zaprimije vraćeni proizvod i izvrši pregled, zamjenski proizvod bit će poslan Kupcu u dogovorenom roku.

3. REKLAMACIJE I PRIGOVORI

3.1. Podnošenje reklamacija/prigovora

Kupac ima pravo podnijeti reklamaciju ili prigovor vezano uz materijalne nedostatke proizvoda ili neusklađenost s ugovorenim uvjetima.

  • Pisane reklamacije ili prigovori podnose se putem e-maila na adresu: ibmvalue@gmail.com (s predmetom “Reklamacija”) ili pismeno na adresu sjedišta I.B.M. Value j.d.o.o.

  • Kupac u reklamaciji navodi detaljan opis nedostatka, broj narudžbe, te željeni ishod (zamjena proizvoda ili povrat novca).

3.2. Rokovi za rješavanje reklamacija

Prodavatelj se obvezuje da će:

  • U roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije izvršiti zamjenu proizvoda ili vratiti cjelokupan iznos koji je Kupac uplaćivao.

  • Ukoliko Prodavatelj utvrdi da reklamacija nije pravovaljana, obavijestiti Kupca o tome u roku od 15 dana od primitka reklamacije.

3.3. Evidencija reklamacija

Svi primljeni prigovori i reklamacije bit će evidentirani i dokumentirani, a evidencija će biti dostupna u slučaju potrebe dokazivanja usklađenosti s važećim zakonodavstvom.

4. DODATNE NAPOMENE

  • Kupac je dužan pažljivo pregledati robu prilikom preuzimanja. Ako je ambalaža oštećena, Kupac treba odbiti preuzimanje i odmah obavijestiti Prodavatelja.

  • Prilikom raspakiravanja, Kupac mora paziti da ne ošteti ambalažu, jer oštećena ambalaža može umanjiti vrijednost proizvoda.

  • U slučaju da proizvod ima vidljivih oštećenja ili nedostataka, Kupac je dužan odmah obavijestiti Prodavatelja i, ukoliko je potrebno, izvršiti povrat bez korištenja proizvoda.

  • Prodavatelj zadržava pravo jednostrano otkazati ugovor ako dođe do očitih pogrešaka u online trgovini, poput vidno pogrešne cijene.

PLATFORMA ZA ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA EUROPSKE UNIJE

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju bit će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da, ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Sign in

No account yet?