Koristimo kolačiće za optimizaciju naše stranice kako bismo vam pružili najrelevantnije informacije i što bolje korisničko iskustvo. Također, koristimo Analytics.
Uvjeti poslovanja
Home » Uvjeti poslovanja
Table of Contents
ToggleUVJETI POSLOVANJA
O WEB MJESTU I PRIMJENI OVIH UVJETA
Na internet stranicama majstoralata.hr nudimo Vam stručne savjete za uporabu i primjenu nekih od proizvoda iz našeg asortimana, informacije o promocijama i novostima u ponudi i slično.
Korištenjem usluga ponuđenih na web mjestu majstoralata.hr korisnik prihvaća ove uvjete. Sastavni dio ovih uvjeta čine odredbe o zaštiti podataka koje možete pronaći i pročitati na stranici Zaštita podataka. Uvjete je moguće u svakom trenutku pročitati na ovim stranicama, zadržavamo pravo izmjene bez prethodne najave.
Prodavatelj
Prodavatelj prodajom putem Internet stranice majstoralata.hr nastupa u svoje ime. Pojam Prodavatelj na internet stranicama majstoralata.hr je:
- I.B.M. Value j.d.o.o.
- Vinogradska 18
- 34000 Dervišaga
- OIB:15046324345, MBS: 030218770 Trgovački sud u Osijeku
- Žiro račun internet trgovine IBAN: HR2123400091111017481
Kupac
Kupac i ugovorni partner prodavatelju kod sklapanja kupoprodajnog ugovora u majstoralata.hr Webshopu za pojedinačnu narudžbu je osoba koju korisnik navede u blagajni Webshopa u rubrici “Podaci o kupcu”. Korisnik koji kupuje za pravnu ili drugu fizičku osobu obavezan je imati pristanak i potrebna ovlaštenja od te osobe.
Korisnik
Korisnik je svaka fizička ili pravna osoba koja posjeti ili koristi usluge ovog web mjesta. Svi korisnici obavezni su koristiti usluge na ovim internet stranicama u skladu s njihovom namjenom i ovim uvjetima te uobičajenim pravilima ponašanja na internetu. U postupku naručivanja i prilikom korištenja drugih usluga gdje se traži unos podataka korisnik je obavezan unositi točne podatke.
UVJETI KUPNJE
Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je s istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.
Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen. Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.
Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.
Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.
Prodavatelj će, ukoliko neki od naručenih proizvoda Kupca nisu dostupni, obavijestiti Kupca koji u tom slučaju ima pravo otkazati narudžbu ili prihvatiti drugi rok isporuke.
U slučaju da I.B.M Value j.d.o.o nije u mogućnosti isporučiti proizvod jer su smanjene zalihe naručenog proizvoda i nije ga moguće naručiti od dobavljača, trgovac će obavijestiti Kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se Kupac otkazati narudžbu, trgovac će Kupcu vratiti uplaćeni novac ukoliko je artikl plaćen,
REGISTRACIJA
Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.
Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se registracija.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete poništiti lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa.
Registrirani korisnik/kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupovine.
Proizvod se naručuje putem košarice. Kada Kupac izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Trgovac Kupca o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen dostavom Potvrde o narudžbi putem e-pošte. Potvrda narudžbe sadržava informacije o narudžbi, adresi isporuke, načinu plaćanja, cijeni/cijenama, kontakt-podacima korisničke službe Trgovca te druge podatke sukladno Zakonu.
Nakon slanja potvrde o narudžbi Kupac može mijenjati narudžbu isključivo putem kontaktiranja Službe za kupce na mail: majstoralata@gmail.com.
Na webshopu Kupac može platiti svoju narudžbu klikom na „Kupi“. U košarici će tada vidjeti ukupan iznos kupovine (s uračunatim PDV-om).
Trgovac će isporučiti proizvode Kupcu u naručenoj količini ako su isti na raspolaganju.
U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti određeni proizvod u predviđenom roku zato što naručenog proizvoda nema u skladištu ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno, dostavom Obavijesti o kašnjenju isporuke naručene robe putem elektroničke pošte obavijestiti kupca, koji može otkazati narudžbu proizvoda ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke.
Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
GLAVNA OBILJEŽJA ROBE
Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe.
Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu Kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.majstoralata.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.majstoralata.hr, Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni.
CIJENA PROIZVODA
Cijene istaknute na web stranici www.majstoralata.hr izražene su u eurima, s uključenim PDV-om.
U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
INTERNETSKA TRGOVINA
Internetska je trgovina otvorena svaki dan, 24 sata dnevno. Pridržavamo pravo da na određeno ili neodređeno vrijeme zaustavimo prodaju nekih ili svih proizvoda ili da na određeno ili neodređeno vrijeme ograničimo ili potpuno onemogućimo pristup stranicama internetske trgovine. Imamo mogućnost, da radi očigledne pogreške u online trgovini (npr. vidno kriva cijena), narudžbu otkažemo.
SLIKE I INFORMACIJE O PROIZVODIMA
Slike i opisi ne moraju nužno biti identični proizvodu. Trgovac zadržava pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.
Trgovac se obvezuje pokušati u najvećoj mogućoj mjeri osigurati ažurnost i točnost informacija na internetskim stranicama, osobito u odnosu na cijenu ponuđenih proizvoda i usluga. Trgovac ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda, slika te pogreške nastale prilikom promjena cijena i ažuriranja stranica.
U slučaju takove pogreške, a osobito ukoliko cijena istaknuta na internetskim stranicama iz bilo kojeg razloga ne bi odgovarala stvarnoj cijeni proizvoda, Trgovac će bez odgode obavijestiti Kupca o istoj, te mu omogućiti da isti otkaže odnosno izmijeni narudžbu.
Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od dana obavijesti Kupca o otkazu narudžbe.
TROŠKOVI DOSTAVE
Dostava je besplatna u slučaju kupovine u ukupnom iznosu preko 110 EUR i na cijelom području RH*.
Kod kupovina do 110 EUR trošak dostave se naplaćuje 4,99 EUR **, PDV je uključen u cijenu.
U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.
*popis mjesta i poštanskih brojeva koja nisu obuhvaćena besplatnom dostavom : 20225 (Babino polje), 23286 ( Božava) , 23285 ( BRBINJ), 21225 ( Drvenik veliki), 20226 ( GOVEĐARI) , 21430 ( GROHOTE) , 51552 ( ILOVIK ) , 23293 (IST) , 22235 ( KAPRIJE) , 20221 ( KOLOČEP) , 20290 (LASTOVO) , 20222 ( LOPUD) , 20224 ( MARANOVIĆI), 23292 ( MOLAT) , 23296 (OLIB) , 23294 ( PREMUDA) , 22233 ( PRVIĆ LUKA) , 22234 ( PRVIĆ ŠEPURINE), 23283 ( RAVA) , 23281 (SALI) , 23291 (SESTRUNJ) , 23295 ( SILBA) , 21432 (STOMORSKA ) , 51561 ( SUSAK) , 20223 ( ŠIPANJSKA LUKA ) , 20289 (UBLI) , 51562 ( UNIJE) , 23284 ( VELI IŽ ), 23287 (VELI RAT) , 22232 (ZLARIN ) , 22236 (ŽIRJE ) , 23282 (ŽMAN).
**popis mjesta i poštanskih brojeva sa drugačijom naplatom : 20225 (Babino polje), 23286 ( Božava) , 23285 ( BRBINJ), 21225 ( Drvenik veliki), 20226 ( GOVEĐARI) , 21430 ( GROHOTE) , 51552 ( ILOVIK ) , 23293 (IST) , 22235 ( KAPRIJE) , 20221 ( KOLOČEP) , 20290 (LASTOVO) , 20222 ( LOPUD) , 20224 ( MARANOVIĆI), 23292 ( MOLAT) , 23296 (OLIB) , 23294 ( PREMUDA) , 22233 ( PRVIĆ LUKA) , 22234 ( PRVIĆ ŠEPURINE), 23283 ( RAVA) , 23281 (SALI) , 23291 (SESTRUNJ) , 23295 ( SILBA) , 21432 (STOMORSKA ) , 51561 ( SUSAK) , 20223 ( ŠIPANJSKA LUKA ) , 20289 (UBLI) , 51562 ( UNIJE) , 23284 ( VELI IŽ ), 23287 (VELI RAT) , 22232 (ZLARIN ) , 22236 (ŽIRJE ) , 23282 (ŽMAN)
Cijena dostave za ova mjesta iznosi 18,75 € sa PDV-om
NAČINI PLAĆANJA
UPLATOM NA ŽIRO RAČUN (INTERNET BANKARSTVO/POŠTA/BANKA/FINA)
Sve cijene izražene su u eurima (EUR), s PDV-om.
POUZEĆEM
Pri preuzimanju pošiljke od dostavne službe (CITY EXPRESS, OVERSEAS, DPD i HP-a)
KREDITNIM KARTICAMA
American Express, MasterCard, Maestro, Visa.
PLAĆANJE KARTICAMA NA WEB SHOPU:
- Maestro (PBZ): jednokratno i obročna otplata 2-12 rata za iznose preko 66,40 EUR
- VISA Inspire (PBZ): jednokratno i obročna otplata 2-12 rata za iznose preko 66,40 EUR
- Maestro: jednokratno
- Diners: jednokratno
- Visa: jednokratno sve banke
- MasterCard: jednokratno sve banke
Transakcija će se obavljati preko CorvusPay sustava za naplatu.
Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavatelju platiti kreditnom karticom, pouzećem prilikom dostave robe ili virmanskom uplatom na Internet stranici prodavatelja preko CorvusPay sustava za naplatu sa American Express, Visa ili Maestro i MasterCard karticama. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.
U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatnicom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
Ako ne dobijete obavijest, molimo Vas provjerite:
- je li poruka u Junk/Spam folderu
- je li Vaš mailbox pun
Nakon što je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu, dostavit ćemo Vašu pošiljku u roku 10 radnih dana.
Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, rok od 10 radnih dana počinje teći od dana primitka narudžbe putem web trgovine.
SIGURNOST PLAĆANJA KREDITNIM KARTICAMA
Za omogućavanje naplate putem kreditnih kartica na našoj web trgovini koristimo CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tome potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
CorvusPay sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unapređuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. U trenutku izdavanja računa kupoprodajni ugovor se smatra valjanim te su ovi Uvjeti kupnje sastavni dio ugovora.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (ZAMJENE I POVRATI)
Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako Vam se naručeni predmet iz bilo kojeg razloga ne sviđa i želite ga vratiti možete to učiniti na način da nam pošaljete predmet poštom (preporučena pošiljka) i ispunite obrazac koji možete naći ovdje. Po zaprimanju predmeta, sredstva će Vam biti vraćena na račun u roku od 14 dana. Ako želite zamjenu, atikle nam pošaljite poštom i u pošiljci istaknite koji predmet želite u zamjenu. Trošak ponovnog slanja pošiljke snosi kupac. Ukoliko ste kao način plaćanja odabrali “plaćanje prilikom preuzimanja” te poslani paket niste preuzeli, ponovno slanje pošiljke na Vašu adresu odvija se nakon što izvršite uplatu u visini iznosa košarice proizvoda koje ste odabrali prilikom kupnje.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Robu vratite poštom preporučeno na adresu I.B.M. Value j.d.o.o., Mlinska 138, 31000 Osijek.
U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. Zakon o zaštiti potrošača). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.Zakon o zaštiti potrošača) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Prodavatelj određuje uvjete povrata i postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda. Prodavatelj neće odobriti povrat robe koja nije vraćena u originalnom pakiranju sa svom dodatnom opremom kako je i isporučeno u predmetnom ugovoru. Ukoliko Prodavatelj utvrdi oštećenja ili tragove korištenja robe , Prodavatelj neće prihvati povrat robe ili će procijeniti postotak umanjenja vrijednosti proizvoda.
Prodavatelj obaviještava Kupca o specifičnim svojstvima pojedinih proizvoda kao što su: dronovi, kamere i oprema za koju zbog tehničkih karakteristika nije moguće provjeriti funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. Iz tog razloga Prodavatelj neće biti u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene (u cjelosti ili djelomično) za ove proizvode u slučaju kada je za povrat naveden razlog provjera funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti umanjuje vrijednost proizvoda time što se stanje proizvoda nepovratno mijenja.
Kupac je dužan pogledati karakteristike proizvoda koje su navedene u ponudi na internet stranicama Prodavatelja.
Ukoliko je prilikom preuzimanja robe ambalaža oštećena, Kupac treba odbiti preuzimanje od dostavljača i zatražiti povrat Prodavatelju. U suprotnom se smatra da je kupac preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Prilikom raspakiravanja proizvoda Kupac je dužan pažljivo skinuti ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža i pakiranje proizvoda umanjuju vrijednost proizvoda.
Ukoliko proizvod ima vidljivih oštećenja, Kupac je dužan što prije obavijestiti Prodavatelja i vratiti proizvod bez korištenja, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
Ako proizvod nema vidljivih oštećenja, Kupac treba pregledati proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost. Ukoliko Kupac primijeti bilo kakav nedostatak, potrebno je što prije obavijestiti Prodavatelja i vratiti proizvod bez korištenja, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE/REKLAMACIJA
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail majstoralata@gmail.com s naznakom “Reklamacija”.
Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
JAMSTVO I SERVISI
Za svaki kupljeni proizvod u internetskoj trgovini, Kupac ostvaruje prava iz jamstva prema jamstvenom listu određenog proizvoda kojeg Kupac dobiva zajedno s kupljenim proizvodom.
Podaci o ovlaštenim servisima kupljenog proizvoda nalaze se na jamstvenom listu kojeg kupac dobiva zajedno s kupljenim Proizvodom.
Kada Kupac ostvaruje prava iz jamstva, a što mora biti u skladu s jamstvenim listom, tada isti reklamaciju ima pravo podnijeti Prodavatelju na u ovim Uvjetima naznačenu e-mail adresu i/ili pisanim dopisom na adresu sjedišta Prodavatelja, u kojim slučajevima će Kupca kontaktirati Prodavatelj, odnosno ima pravo reklamaciju podnijeti u svim prodajnim trgovinama Prodavatelja.
IZJAVA O PRIVATNOSTI I SIGURNOSTI PODATAKA
Ova pravila određuju i reguliraju kako prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje Kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.majstoralata.hr
Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet Kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).
Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.
Registracijom na internet stranici www.majstoralata.hr kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici Kupac daje suglasnost da prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama Kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja.
Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, Kupac je dužan o promjeni obavijestiti Prodavatelja na e-mail adresu majstoralata@gmail.com . U slučaju da Kupac ne želi da prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu majstoralata@gmail.com
Web trgovina www.majstoralata.hr koristi kolačiće, odnosno tzv. „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti Kupčev preglednik (browser), a samim time i Kupca, te na taj način omogući kupnju.
Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja.
Za obradu ovih podataka u analitičke svrhe koristimo uslugu Google Analytics. Sukladno ugovoru s nama, Google ne koristi ove podatke ni u koje druge svrhe i djeluje kao izvršitelj obrade isključivo po našem nalogu. Sukladno svom članstvu u tzv. Štitu privatnosti (“Privacy Shield”) programu suradnje između Europske unije (EU) i Sjedinjenih Američkih Država (SAD-a), Google poduzima sve potrebne mjere za zaštitu podataka. Davatelj usluge je:
Google LLC
1600 Amphitheatre Pkwy
Mountain View, California 94043, USA
Više informacija o “Privacy Shield” programu možete pronaći na stranicama Agencije za zaštitu podataka.
Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati.
Ako ih blokirate kroz opcije svojeg internetskog preglednika, nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.
Što je cookie (kolačić)?
Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za web stranicu i sl.
Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite.
Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.
Kako ih onemogućiti?
Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.
Ovdje možete pronaći poveznice na upute za upravljanje kolačićima najpopularnijih preglednika – Firefox, Chrome, Safari.
Što su privremeni kolačići?
Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.
Što su stalni kolačići?
Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web stranice pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.
IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
CorvusPay sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unapređuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
PLATFORMA ZA ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA EUROPSKE UNIJE
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju bit će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da, ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Majstor Oglašavanja
Odricanje od odgovornosti
Majstor oglašavanja ,dio web stranice majstoralata.hr, namijenjen je isključivo u informativne svrhe.
Kompletan sadržaj na dijelu „ majstor oglašavanja“ koristite na vlastitu odgovornost i portal se ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu nastalu korištenjem.
I.B.M. Value j.d.o.o je vlasnik i upravlja web stranicom majstoralata.hr te je isključivi posrednik između Vas kao Korisnika i pravne osobe koja putem majstoralata.hr objavljuje usluge te iste promovira Korisnicima (u daljnjem tekstu „Partner“) te na taj način omogućavamo dogovor o korištenju usluga između Korisnika u ime i za račun Partnera.
Partner koji nudi svoje usluge putem majstoralata.hr isključivi je vlasnik usluga koje nudi.
Premda poduzimamo sve kako bi se osigurala točnost objavljenih web sadržaja, I.B.M. Value j.d.o.o kao i majstoralata.hr ne može biti odgovoran za eventualne pravne i materijalne nedostatke proizvoda/usluga kao i za bilo kakve druge probleme i nedostatke koji mogu nastati prilikom korištenja usluga koje Partner nudi.
Pristupom ovoj web stranici korisnik prihvaća sve rizike koji mogu nastati iz korištenja stranice te koristi stranicu na vlastitu odgovornost.
Na ovoj internet stranici se mogu nalaziti linkovi na druge internet stranice. Korisnik ih naravno može posjetiti na vlastitu odgovornost. I.B.M. Value j.d.o.o ne odgovara za sadržaj na vanjskim internet stranicama.
Korištenjem usluga ponuđenih na web mjestu majstoralata.hr korisnik prihvaća ove uvjete. Uvjete je moguće u svakom trenutku pročitati na ovim stranicama, zadržavamo pravo izmjene bez prethodne najave.
Autorska prava i intelektualno vlasništvo
Sva prava su zadržana. Reproduciranje, distribucija ili objavljivanje bilo kakvih informacija s naše web stranice, bez prethodnog pismenog odobrenja strogo je zabranjeno.
PREDMET
Članak 1.
Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti pod kojima trgovačko društvo I.B.M. Value j.d.o.o. Dervišaga, Vinogradska 18, OIB: 15046324345 MB: 05103878 (u daljnjem tekstu: Društvo), zasniva suradnju i pruža usluge pravnim osobama i poduzetnicima registriranim na području Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Klijent/i)
Općim uvjetima poslovanja Društvo osigurava primjenu dobrih poslovnih običaja, dobre poslovne prakse i korektnog odnosa prema klijentima, kao i usklađenost Općih uvjeta s važećim propisima.
POJAM KLIJENTA
Članak 2.
Klijent Društva je osoba s kojom je Društvo zaključilo ugovor o pružanju usluga, usmenim ili pisanim putem i to:
- poduzetnik, kao poslovno sposobna fizička osoba koja obavlja djelatnost radi ostvarivanja prihoda u skladu sa zakonom kojim se uređuju trgovačka društva (u daljnjem tekstu: Poduzetnik),
- trgovačko društvo u smislu zakona kojim se uređuju trgovačka društva (u daljnjem tekstu: Trgovačko društvo),
- druga pravna osoba kao subjekt registriran i osnovan u skladu sa zakonom.
U odnosu na Klijente Društvo primjenjuje princip jednakosti i dobrih poslovnih običaja.
UGOVOR O PRUŽANJU USLUGA
Članak 3.
Ugovor o pružanju usluga predstavlja suglasnost volje Klijenta i Društva u pogledu bitnih elemenata ponude, i to: vrste i načina pružanja usluge, visine i načina plaćanja cijene usluge. Suglasnost volje mogu izraziti isključivo zakonski zastupnici Klijenta, odnosno osobe za to ovlaštene od strane zakonskog zastupnika Klijenta.
Ugovor može biti zaključen u usmenom i pisanom obliku.
Kada se Ugovor zaključuje u usmenom obliku, isti se zaključuje putem telefonskog razgovora koji se snima, a smatra se zaključenim trenutkom prihvaćanja od strane Klijenta bitnih elemenata ponude i to: vrstom i načinom pružanja usluge, visinom i načinom plaćanja cijene usluge.
Ugovor u pisanom obliku zaključuje se samo iznimno, odnosno ukoliko budući Klijent tijekom telefonskog razgovora izričito izrazi želju za tim. Ugovor u pisanom obliku smatra se zaključenim ili razmjenom elektronske pošte u kojoj su iskomunicirani bitni elementi ponude i prihvat ponude, ili u formalnom obliku na posebnom dokumentu koji sadrži potpise zakonskih zastupnika, ili osoba ovlaštenih za potpisivanje od strane zakonskih zastupnika Klijenta i Društva, te pečate Klijenta i društva.
Ugovor se sklapa na vremenski period od jedne (1) godine i ne produžuje se automatski.
Ugovor se može mijenjati isključivo suglasnošću volje Klijenta i Društva, a promjene stupaju na snagu davanjem suglasnosti volje postignute na način kako je opisano u ovom članku.
USLUGE
Članak 4.
- a) Portal Majstor alata
U roku od 15 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluga Društvo će na svojoj internet prezentaciji, u okviru portala www.majstoralata.hr uvrstiti poslovne podatke Klijenta, a koji obavezno uključuju: poslovni naziv Klijenta, oblik poslovanja, kontakt podatke, prikaz na aktivnoj mapi mjesta središta Klijenta, kratak opis poslovne djelatnosti Klijenta, popis tržišta na kojima Klijent posluje.
Poslovni podaci Klijenta biti će vidljivi na internet prezentaciji Društva za vrijeme trajanja ugovornog odnosa.
- b) Komentiranje i puštanje potraživanja na oglasima
Komentari, ocjene te potraživanja na portalu su provjerena kroz administrativnu službu, koja osigurava da komentari ne sadrže govor mržnje, neprimjerni te neukusni sadržaj. Potraživanja, ocjene ili komentari su vidljivi tek nakon potvrde od strane administrativne službe. Sve ocjene, komentari te potraživanja su vidljiva svima. I.B.M. Value j.d.o.o. ne odgovara za istinitost komentara, potraživanja ili ocjena, te ne odgovara u slučaju ikakve štete prouzročene od strane korisnika ili svrhe ostavljanja komentara, potraživanja ili ocjena.
CIJENA USLUGE I NAČIN PLAĆANJA
Članak 5.
Cijena integralne usluge za period od jedne (1) godine iznosi 100 EUR sa PDV-om.
Cijena je određena u obliku godišnje pretplate koja se prema pravilu plaća unaprijed.
Klijent je obavezan platiti cijenu u skladu s ispostavljenom fakturom, u roku od 8 dana od dana prijema fakture, u suprotnom duguje zakonsku zateznu kamatu.
U slučaju prestanka Ugovora o pružanju usluga u skladu s ovim Općim uvjetima poslovanja, cijena će biti umanjena proporcionalno pruženim uslugama, o čemu će se Društvo i Klijent sporazumno dogovoriti.
KLAUZULA O ODBIJANJU ODGOVORNOSTI
Članak 6.
Društvo ne odgovara za poziciju u tražilici, ako je odabrana ključna riječ neprikladna za pretraživače.
Društvo ne odgovara za istinitost podataka objavljenim na web stranici.
RASKID UGOVORA
Članak 7.
Ugovor može prestati sporazumom ugovornih strana ili jednostranim raskidom uslijed nastupanja opravdanih razloga za otkaz, jednostranom izjavom volje: usmeno, pisanim putem ili putem elektronske pošte, uz ostavljanje otkaznog roka od 5 dana.
Opravdanim razlozima u smislu ovog članka smatraju se:
- prestanak obavljanja djelatnosti Klijenta, do kojeg dolazi otvaranjem postupka likvidacije, stečaja ili brisanjem iz registra poduzetnika;
- kašnjenje s plaćanjem prispjelih faktura Društva u vremenskom trajanju dužem od četiri mjeseca;
- neuredno i nepravovremeno pružanje usluga od strane Društva
Ugovor može biti jednostrano raskinut bez obzira na razlog i bez ostavljanja otkaznog roka u roku od 10 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluge, odnosno u roku od 5 dana od dana dostavljanja prve fakture, što nastupi kasnije, pisanim ili usmenim obavještavanjem Društva.
Raskid ne utječe na obvezu Klijenta da plati cijenu, u smislu članka 5 ovih Općih uvjeta poslovanja. Raskidom ugovora prestaju sva druga prava i obveze iz ugovornog odnosa.
RJEŠAVANJE SPOROVA
Članak 8.
Društvo i Klijent će nastojati sva sporna pitanja riješiti mirnim putem u izvansudskom postupku, a ukoliko to nije moguće ugovara se sudska nadležnost.
OPĆA UREDBA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA (GDPR)
Obavještavanje o obradi osobnih podataka
I.B.M.Value j.d.o.o obavještava sve poslovne suradnike i korisnike usluga o načinu i svrsi obrade i korištenja osobnih podataka, kao i o pravima osoba na koja se podaci odnose, a u smislu odredbi Zakona o zaštiti osobnih podataka i Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka.
U slučaju incidenata odnosno kompromitiranja osobnih podataka I.B.M.Value j.d.o.o je obvezan o tome obavijestiti nadležno tijelo za zaštitu osobnih podataka u roku od 72 sata uz dostavljanje detaljnog izvještaja o slučaju, kao i svim osobama čiji su podaci kompromitirani.
Vaši podaci će se obrađivati i čuvati dok postoji potreba, odnosno u skladu sa zakonskim propisima o rokovima čuvanja dokumentacije i podataka.
Obrada osobnih podataka nije dozvoljena ako:
- Ne postoji pravomoćan pristanak za obradu ili se obrada vrši bez zakonskog ovlaštenja;
- Se vrši u svrhu različitu od one za koju je određena, bez obzira da li se vrši na osnovu pristanka osobe ili zakonskog ovlaštenja za obradu bez pristanka, osim ako se vrši u svrhu prikupljanja sredstava za humanitarne potrebe;
- Svrha obrade nije jasno određena, ako je izmijenjena, nedozvoljena ili već ostvarena;
- Je osoba na koju se podaci odnose određena ili odrediva i nakon što se ostvari svrha obrade;
- Je način obrade nedozvoljen;
- Je podatak koji se obrađuje nepotreban ili nepodoban za ostvarenje svrhe obrade;
- Su broj ili vrsta podataka koji se obrađuju nesrazmjerni svrsi obrade;
- Je podatak neistinit i nepotpun, odnosno kada nije zasnovan na vjerodostojnom izvoru ili je zastarjeo.
VAŠA PRAVA
Transparentnost
I.B.M.Value j.d.o.o je transparentan prema osobama na koje se podaci koji se obrađuju odnose. U skladu sa svojim obavezama, on je otvoren i dostupan za komunikaciju te pruža informacije o aktivnostima obrade podataka u sažetoj, transparentnoj, razumljivoj i lako dostupnoj formi, koristeći jasan i jednostavan jezik.
Ukoliko se osobni podaci ne prikupljaju neposredno od osobe na koju se podaci odnose, I.B.M.Value j.d.o.o nije obvezan pružiti informacije u sljedećim situacijama:
- Osoba na koju se podaci odnose već ima te informacije;
- Je pružanje takvih informacija nemoguće ili bi zahtjevalo nesrazmjeran trošak vremena i sredstava, pod pretpostavkom da je rukovatelj poduzeo odgovarajuće mjere zaštite prava i sloboda, kao i legitimnih interesa osoba na koje se podaci odnose, uključujući i javno objavljivanje;
- Je pribavljanje ili otkrivanje osobnih podataka izričito propisano zakonom EU ili EU države članice, kojim se osiguravaju odgovarajuće mjere zaštite legitimnih interesa osoba na koje se podaci odnose;
- Se povjerljivost osobnih podataka sačuvati u skladu sa propisanom obavezom čuvanja profesionalne tajne u skladu sa regulativom EU ili EU države (e.g. odvjetnička tajna, liječnik-pacijent).
Pravo na uvid
Osoba na koju se odnose podaci ima pravo od tvrtke I.B.M.Value j.d.o.o zatražiti informaciju da li obrađuje podatke o njoj, uvid u te informacije, kao i informacije koje se pružaju kada se osobni podaci prikupljaju/ne prikupljaju neposredno od osobe na koju se ti podaci odnose.
I.B.M.Value j.d.o.o ne iznosi podatake izvan teritorije Republike Hrvatske.
I.B.M.Value j.d.o.o je obavezan da, na zahtjev osobe na koju se odnose podaci, izda kopiju podataka koji se na tu osobu odnose. Kada je ovaj zahtjev u elektronskom obliku, informacija se pruža u uobičajeno korištenom elektronskom formatu. Također, tamo gdje je moguće, I.B.M.Value j.d.o.o će omogućiti osobama na koje se podaci odnose daljinski pristup sigurnom sustavu koji omogućava direktan pristup podacima.
Pravo na uvid ne može negativno utjecati na prava i slobode drugih, uključujući poslovnu tajnu i pravo intelektualnog dobra, a posebno autorsko pravo koje štiti softver (sustav koji dopušta pristup).
Pravo na ispravak
Osoba na koju se odnose podaci ima pravo zahtjevati ispravak netočnih podataka koji se odnose na tu osobu. Ovo pravo također podrazumijeva da ta osoba ima pravo dopuniti nepotpune podatke, davanjem dopunske izjave.
Pravo na prenošenje
Osoba na koju se odnose podaci ima pravo da od I.B.M.Value j.d.o.o zatraži natrag osobne podatke koje je proslijedila, u slučaju da:
- Je obrada zasnovana na pristanku ili na osnovu ugovora i
- Ako se obrada vrši automatizirano.
Prenošenje podataka je moguće samo ako je osnova obrade pristanak ili ugovor.
Ostvarivanje ovog prava ne može štetno utjecati na ostvarivanje prava i sloboda drugih osoba.
Kako bi se I.B.M.Value j.d.o.o zaštitio od osoba koje zloupotrebljavaju ovo pravo tako što često traže podatke (i na taj način ih veoma učinkovito „trolaju“), I.B.M.Value j.d.o.o može zatražiti razumnu naknadu za svaki takav zahtjev (osim prvog koji je besplatan).
Pravo na zaborav
Omogućava Vam da zatražite brisanje bilo kojih osobnih podataka, između ostalih i onih koji su javno dostupni, kao što su rezultati pretraživanja i objave na društvenim mrežama. Ukoliko I.B.M.Value j.d.o.o ne može dokazati da mu je neophodno zadržati podatke, mora ih obrisati.
Ograničenja brisanja
Pravo na zaborav nije neograničeno. Svi zahtjevi podliježu posebnoj analizi. Na I.B.M.Value j.d.o.o je da uz službenika za zaštitu podataka utvrdi smatra li zahtjeve opravdanima.
I.B.M.Value j.d.o.o. @ 1.4.2020