BESPLATNA DOSTAVA IZNAD 110,00 EUR
RADNO VRIJEME: 08:00-16:00 
Kontakt: 0911206600
RADNO VRIJEME: 08:00-16:00, KONTAKT  0911206600

Zamjena robe

Zamjena robe

Što i kada možete zamijeniti?

Zamjena naručenih artikala moguća je u slučaju kada naručeni artikli nisu korišteni, odnosno nošeni (osim isprobavanja) u slučaju radne odjeće ili obuće i bitno je da sačuvate originalnu ambalažu (kutije, deklaracije, vrećice, etikete). Povrat ili zamjena robe je moguća u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni. Prilikom povrata na ambalažu proizvoda se ne smije ništa lijepiti ili pisati, jer takve artikle nećemo prihvatiti za zamjenu.

U slučaju narudžbe radnih cipela ili radne odjeće slobodno sve možete isprobati nakon što Vam artikli stignu na adresu isto kao što biste ih isprobali kod kupovine u fizičkom dućanu, a ukoliko utvrdite da Vam model odgovara, ali Vam veličina ne odgovara možete napraviti zamjenu.

Ukoliko se radi o higijenskim proizvodima kojima se vrijednost umanjuje otvaranjem ambalaže zamjene za te proizvode nisu moguće (respiratori, maske za disanje…).

Proces zamjene robe

Ukoliko ste zadovoljili uvjete za zamjenu robe postupite prema nižim uputama:

1. Ispunite formular za zamjenu artikala koji se nalazi ispod
2. Zapakirajte narudžbu i pošaljite je na adresu MajstorAlata, Mlinska 138, 31000 Osijek. kurirskom službom po Vašem izboru.

Nakon što zaprimimo Vašu pošiljku na adresu provjerit ćemo jesu li artikli neoštećeni (ne nošeni) i u originalnom stanju kako su i poslani na Vašu adresu, te odmah nakon uspješne provjere poslati Vam novu veličinu ili drugi artikl na Vašu adresu ukoliko imamo traženi artikl na stanju. Ukoliko je proizvod potrebno naručiti ili pričekati da stigne na stanje kako bismo Vam ga poslali o tome ćemo Vas obavijestiti putem e-maila koji ste naveli u formularu.

OPREZ: Ukoliko nam pošaljete artikle za zamjenu koji ne odgovaraju uvjetima za zamjenu artikala (npr. nošenu odjeću ili obuću) nažalost nećemo Vam moći napraviti zamjenu, a pošiljku ćemo Vam poslati natrag na Vašu adresu o Vašem trošku o čemu ćemo Vas prethodno obavijestiti.

 

Trošak zamjene (transporta/poštarine)

Trošak odobrene i ne odobrene zamjene u oba smjera snosi kupac. Cijena slanja na našu adresu ovisi isključivo o načinu koji sami izaberete za slanje pošiljke na našu adresu, a trošak slanja zamjenske pošiljke na Vašu adresu nakon odobrenja zamjene iznosi 4,99 € s uključenim PDV-om.

Oprez: Ukoliko pošiljku šaljete putem Hrvatske pošte obavezno uplatite iznos i za gradsku dostavu. Pošiljke za koje niste platili gradsku dostavu, Hrvatska pošta dodatno naplaćuje primatelju u iznosu od 0,66 €. Takve pošiljke nismo u mogućnosti preuzeti te će Vam se ista vratiti zbog čega ćete ponovno morati vršiti slanje o svom trošku. Obavezno u pošti pitajte da li je to puni iznos dostave, te hoće li se išta naplatiti primatelju paketa, radi se o iznosu od 0,66 € te molimo da platite i taj dio inače ne možemo preuzeti pošiljku.

 

 

Sign in

No account yet?

Koristimo kolačiće za optimizaciju naše stranice kako bismo vam pružili najrelevantnije informacije i što bolje korisničko iskustvo. Također, koristimo Analytics.